4000210601 |
Seminari de coordinació dels centres i aules d'FPA |
2016-2017 |
Seminari de coordinació. Professorat de persones adultes |
|
|
|
14/9/2016 - 30/6/2017 (20 hores) de 11:00h a 13:00h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei d'Educació al Llarg de la Vida
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2016 - 14/09/2016 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seminari de coordinació dels centres i aules d'FPA.
|
| |
Objectius |
· Unificar proves de nivell úniques i consesuades per a tots els centres.
· Gestionar i coordinar la matrícula amb la finalitat de poder atendre el màxim de demandes entre tots els centres del municipi.
· Equilibrar i consensuar els torns dels ensenyaments.
|
| |
Continguts |
· Treballar amb les proves de nivell de cada centre i acordar-ne una unificada.
· Treballar amb les llistes d'espera i les vacants de tots els centres.
· Treballar amb els torns que han generat més llistes d'espera i acordar torns horaris.
|
| |
Avaluació |
.Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat
|
| |
Requisits de certificació |
.Assistència d'un mínim d'un 80% de les sessions de les hores presencials.
.Avaluació positiva de les tasques individiuals i/o grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència
|
| |
Persones destinatàries |
Equips docents dels centres/aules de formació d'adults del Vallès Occidental.
|
| |
E-mail |
fadults@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
07/11/2016 |
0900 |
1100 |
Sessió 2 |
dijous |
17/11/2016 |
0900 |
1100 |
Sessió 3 |
dijous |
15/12/2016 |
0900 |
1100 |
Sessió 4 |
dijous |
19/01/2017 |
0900 |
1100 |
Sessió 5 |
dijous |
16/02/2017 |
0900 |
1100 |
Sessió 6 |
dijous |
23/03/2017 |
0900 |
1100 |
Sessió 7 |
dijous |
20/04/2017 |
0900 |
1100 |
Sessió 8 |
dijous |
25/05/2017 |
0900 |
1100 |
Sessió 9 |
dijous |
15/06/2017 |
0900 |
1100 |
Sessió 10 |
dijous |
13/07/2017 |
0900 |
1100 |
|
| |